träning!

Nu är träningen avklarad för idag :)
Jag och Johan skulle tränat i sjuntorp men det var stängt så vi åkte till slätthult :)

Tänkte lägga in lite mått som jag tog på mig idag nu när jag ska börja träna lite mer.
Både för att jag ska minnas och att ni ska kunna hänga med om ni vill är det bra att skriva upp.

Vader: höger - 35 cm Vänster - 35,5 cm
Lår: Mitten - 48 cm Högst upp (där det är "tjockast")- 53,5 cm
Rumpa: 94 cm
Midja: 64 cm
Underarmar: 21,5 cm
Överarmar: 24,5 cm
Byst: 94 cm

Hade man kunnat punktförbränna hade jag velat bränna mest på benen. det andra behöver inte ändras så mkt. Har ju jättesmala armar, men det gör mig inget :P

Sen tränar jag även för att må bättre, bli piggare och friskare. Bra att ha lite muskler i kroppen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0