Träning v.4

Juste, ska ju förstås skriva lite om träningen också.
Nu är jag inne på v.4 med träning. Efter 5 veckor ska jag kolla mina mått och se ifall det hänt något. Längtar efter de nästa 5 veckorna efter det. När jag kan börja träna ännu hårdare. Det är viktigt att börja försiktigt, det har jag fått lära mig, annars förstör man bara!

Den här veckan började inte träningsveckan som planerat. Jag och Johan skulle ha tränat mage och bröst, men gymmet var fullt  i Sjuntorp. Ja det är så litet så det får inte vara hur många som helst. Istället tog vi en löprunda, JOBBIGT! Jag var helt slut efteråt. Men det är bra att ha med Johan, han låter mig inte stanna en ända gång, och jag vill inte stanna för då ger man upp, och ge upp får man inte göra!

Så jag lägger upp hur träningen ska se ut den här veckan!
Måndag - Löpning!
Tisdag - Ingenting
Onsdag - Träning -ben, armar. (Här får man räkna med mist 1 ½ timma träning eftersom ben och armar är så mkt)
Torsdag - Träning - Mage, bröst (ca 1 timme)
Fredag - Träning - Rygg, axlar (ca 1 timme)

Jag vet inte om jag ska skriva vad jag äter. Försöker äta nyttigt, mycket nyttigare än innan. Allt är säkert inte rätt. Men inget godis på veckodagarna iaf, endast 1 gång i veckan!
Jag gör såhär. Efter att jag mätt mig efter 5 v och om det visar resultat då ska jag även börja skriva hur jag äter, annars får jag själv ändra på mina matvanor innan jag säger ngt :)

Kom igen nu allihopa! Börja träna. Man mår så mycket bättre när man väl kommit igång. Jag vet att det är svårt att hitta motivation. Men hitta en bild som motiverar er. Antingen på er själva, en bild på hur ni har sett ut, eller en bild på någon som ni vill se ut som!


Bild på mig för ca 2 år sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0