träning :)

Hej på er!
Nu har jag och Johan varit ute och sprungit. skulle gymmat men blev inte så, men det blev en mycket jobbigare springtur istället. Jag har sprungit utan att stanna fast jag känt att jag inte orkade med, och när jag stannade fick jag två kväljningar och kändes som jag skulle svimma, herre gud vilken dålig kondition jag har egentligen, men herre gud vad bra att jag inte gav upp, eller hur? Jag är iaf stolt över mig själv, för jag sprang mer än jag egentligen kände att jag orka.
När jag skriver här nu är jag nära på att sudda bort, känns svårt att berömma sig själv, men det ska man göra ibland, man klankar ner på sig själv alldeles för ofta!

Hitta ett ord som motiverar er, eller säg en mening för er själva när ni känner att ni inte orkar mer!
Jag sa: Fettet ska bort! och Johan skratta lite. Och sen tänkte jag tyst för mig själv, att stanna gör inte min kropp finare! och så fortsatte jag springa ända till slutet :)

Det här är tredje vecka med seriös träning! Tänkte att jag om några veckor ska mäta mig igen och se hur det gått. Kanske att jag gör det var femte vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0