tandläkaren

Hej!
Morgonen började med att klockan ringde 06:00. Då gick jag upp och åkte till tandläkaren. jag hade ett pyttelitet hål i tanden :S usch. Tanläkaren sa att jag intr behövde oroa mig, det ska bara ta ca 20 sek att borra det, behöver inte ens bedövning. Jag är rädd ändå, gillar inte tandläkaren!
Fast hon var lite snäll, jag fick välja en tandborste för att jag fått visdomständer :P Det var en tandborste som skulle vara lätt att komma åt visdomständerna med. För får man hål i dem borrar de inte, då rycks tänderna ut, usch! Jag ska borsta noggrant..

Sen har jag varit hemma, sov i 1 ½ timme till när jag kom hem, sen har jag pluggat psykologi. Har ett arbete som ska vara inne om två veckor. och jag har faktiskt fått riktigt mycket gjort vilket känns skit bra (Y)

Nu ska jag städa lite och sen börja laga mat tills johan kommer hem.
Träningsvärk idag efter mage och bröst träning igår. Ikväll blir det ett längre träningspass eftersom vi ska träna både armar och ben. AJ vad jag kommer ha ont imorgon :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0