Ta bort isen på trottoaren!

Dagen började med att slappa, precis som jag sa. Men sen fick jag ta tummen ur och göra något. Så joggingskorna åkte på och jag gick ut och gick. Det var inte det lättaste med tanke på alla isgator, men jag gick ändå jag det var faktiskt ganska skönt. Tycker det är så härligt att sätta i hörlurarna och gå för sig själv, lyssna på musik och gå och tänka på allt möjligt.

Gick sedan och hämtade bilen av Johan och åkte och handla lite mat, nyttig mat! Och nu ska vi äta, kyckling, grönsaker och keso, mums :)

Jag måste försöka vara lite sundare det här året, man blir så mycket piggare och gladare om man bara rör på sig lite mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0