Skit också!

Åh man blir så frustrerad när man verkligen vill någonting men det inte går! Jag har jämt sprängande huvudvärk och väldigt mycket sendragningar i huvudet, vet inte vrf men jag blir rädd varje gång.

Idag har jag varit yr och haft huvudvärk från och till hela dagen. Men jag har sett fram emot träning hela dagen och när jag kom hem åt jag och sen skulle jag och Johan iväg.
Vi tränade i knappt en halvtimma och sen höll jag på att svimma, jag förstod inte vad Johan sa och huvudet värkte som bara den! Jag blev skit rädd, men ville bara träna, vill så gärna, men det gick inte och Johan sa att det var färdigtränat för idag och imorn blir det vilodag för min kropp mår inte bra. Vill ju bara gråta. Skit också!

Imorgon ska jag till kiropraktorn som sist sa att min huvudvärk berodde på nacken, men ska fråga lite noggrannare imorgon, för jag blir rädd!

Jag och Johan har fått ett program nu där man skriver in vad man äter och vad man väger och sådär och sen säger programmet om man äter bra och hur mycket man ska äta osv.. Vi har bara kollat på det lite och skrivit in vad jag ätit och sådär idag, men vi förstår inte programmet riktigt än så får ta och lära oss det imorgon.
Programmet sa iaf att jag ska äta 2165 kalorier, tror jag det var, per dag. Och idag har jag ätit 1025.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0