Projektarbete, bild 1.

Hej!
Då är första dagen i skolan efter lover avklarat. Inte alls kul. Det är ju så otroligt tråkigt att behöva börja pendla igen, ett halvår till. Men jag ska försöka vara positiv ist och tänka, bara ett halvår kvar, sen är det slut. Sen behöver jag förhoppningsvis inte pendla mer, inte så långt iaf.

Ja idag har jag varit i skolan, redigerat färdig min första bild i projektarbetet på håltimman också. Har sminkat och fotat 5 bilder hittils, jag ska göra en portfolio och sedan göra en powerpoint om resans gång.

Här är den första klara bilden!

Modell: Josefin N. Svedlund.

När jag kom hem stod maten på bordet, det var väldigt gott. Så nu ska maten bara smälta lite i magen och sen ska jag och Johan iväg och träna. Idag blir det bröst och mage :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0