Lipz & Meza

God morgon!
Igår på dagen tänkte jag, gött att inte vara vakfull den här helgen för det var jag ju förra helgen och det är ju förjävla tråkigt när en hel dag blir förstörd på att man mår illa. Men jag lyckades bli det igår. Men det gör inget, var ute med Lisa och andra underbara vänner som jag inte är allt för ofta så det får det verkligen vara värt :)


Ja vi är där borta jag och Hanna!

Så först var jag och Lisa hemma hos Jacob, satt och prata om allt mellan himmel och jord :)
Sen Lipz och därefter Meza. Och jag fick fin skjuts hem med bärgaren. Och när jag gick till torget kände jag mig trygg för jag hade polisen som åkte sakta bakom mig hela tiden :P Hur man nu kan tolka det? Men jag kände mig trygg iaf, så det var ju bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0