LÄNGTAR!

Det är alltid kul att ha något att se fram emot och längta till. Maj och Juni månad det här året kommer säkert bli bland de bästa månaderna i hela mitt liv.
Den 7/5 åker jag och min mamma till Mallorca i en vecka och solar och badar, längtar som bara den!
Den 20/5 är det middag med alla drottningblanka skolor.
Den 25/5 är det studentbal :D
Den1/6 är det studenten.
Den 2/6 har jag och Johan varit tillsammans i 2 år <3
Kan man längta mer än jag gör nu? Pirrar i hela kroppen när jag tänker på det :)

Och nu idag.. Igår mådde jag väldigt dåligt och det blev ingen träning, inte bra. Idag mår jag bättre men inte helt 100, men jag måste träna, annars har det bara blivit 2 ggr den här veckan vilket är alldeles för lite.
Men gymmet är inte öppet innan jag ska iväg så jag får träna hemma.
Jag ska träna rygg och axlar vilket går alldeles utmärkt att träna hemma :)
Jag fyller två flaskor med vatten som jag använder som vikter och sen gör jag olika övningar! Återkommer om hur det gick :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0