irriterad!

Det är så irriterande när man sätter sig och åker tåg till skolan, kommer till gbg och får reda på att ens enda lektion på hela dagen är inställd. Åkte ifs till Micha en stund och sen åkte jag med Johan hem som jobbar i gbg nu ett tag. Men har inte fått något vettigt gjort alls nu bara för det!!! Kunde suttit hemma och pluggat eller varit ute och sökt jobb.. Men men sånt är livet.

Däremot blev jag lite nyfiken idag när jag gick av tåget och 4 poliser och 2 polisbilar stod utanför mitt tåg och granskade alla som gick av väldigt noga. Eller kanske inte tillräckligt noga, för de tog inte med sig någon. De gick och sökte igenom tåget och kollade runt men åkte därifrån utan någon..:S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0