idag...

Idag har jag känt mig sjuk, känner att det snart bryter ut ordentligt, men hoppas innerligt att det inte ska göra det, men gör väl det lagom till skolan börjar.

Varit och försökt hitta ett par bra vinterskor till mig idag, men utbudet är ju kass. Vårskorna börjar komma nu och jag tycker det är så dåligt. Det är ju fortfarande vinter och kommer vara i minst 3 månader till... Så några skor blev det inte.
Efter att vi letat i alla skoaffärer vi kom på åkte vi till isen och körde lite crosscart, det är ju så otroligt kul, men som sagt mår inte så bra så det var roligare sist gång.

och efter det har vi hållt på och tvättat, eller gör fortfarande.. Anders har varit på besök och även Christel som hjälpt mig med CV. Är inte riktigt klart än men ska skriva klart imorn och finslipa på lördag och sedan börja söka jobb :) Känner mig taggad, längtar till studenten och balen och allting, pirrar i hela kroppen när jag tänker på det. Underbara dagar! Fast samtidigt lite sorgliga, kommer sakna tjejerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0