gott och blandat!

Nyss hemkommen efter ett gött ben och armpass på gymmet. Eller ja nyss och nyss, har hunnit med att äta kvällsmat också. Snart blir det duschen.

Dagarna går så otroligt fort, klockan är redan halv 10 och jag har precis kommit hem och slappnat av lite.

Lägger in lite bilder från olika datum som inte blivit upplagda!


Bäsh och Johan kollar på tv och jag tar bild för att det ser så roligt ut när de ser precis likadana ut, haha


I lördags innan jag och Johan gick och åt.


Johan <3


Och mina naglar som jag målade i lördags på dagen (Y)


Jag är väldigt tuff ja..



Jag gjorde god kvällsmat igår ! :)


Blev sminkad och stylad idag i skolan av Amanda, drf jag är i ordning gjord, annars brukar det bli dåligt med det. Lite maskara och läppglans brukar åka på men inget mer..

Ne nu är jag så trött, måste hoppa in i duschen, upp vid 5 imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0