Göta ryggklinik

Idag har jag varit hos kiropraktorn! Aj så ont det gör, men blir det bättre så är det värt det.

Jag har fått order om att:
- Ta det lugnare med träningen, inte börja så hårt som jag gjort (Skit)
- Inte stressa och ta det lite lugnt.

Jag behöver inte heller oroa mig över att det är någon fel i mitt huvud eftersom jag jämt har huvudvärk och sendragningar. Det beror på min rygg och nacke och det ska vi ju få ordning på!

Ja och nu eftersom jag ska ta det lite lugnt så blir det tyvärr ingen träning idag =/ Istället ska jag plugga vilket jag inte alls är sugen på.. Städa också..
Imorn är det sista dagen för den här veckan i skolan och det är ju något positivt, och städar jag och pluggar nu så är helgen ledig, så nu kör jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0