kass dag!

Idag har det varit en såndär dag som man bara hade velat gräva ner sig i en go säng och sova bort!

Först och främst skulle jag åka till Kungsbacka för en lektion. Säger sig själv hur jobbigt det är att resa 5 timmar för en 70 minuters lektion! Men vad gör man, bara att åka. Dessutom regnade det ju som gjorde mig ännu mer deppig.
På väg till skolan får jag reda på att massa bilder som legat på Michas dator som jag sminkat har försvunnit eftersom hans dator havererat och det inte går att rädda bilderna. Bla en grej till mitt projektarbete är helt borta. Då kom tårarna kan jag säga. Så när jag satt där på pendeln gömde jag mig under min luva medan tårarna rann ner för kinderna. Ringde Johan som direkt ringde Anders som är grym på datorer som ska försöka kolla på datorn fast det redan är ngn expert som kollat på den. Jag håller tummarna, men det ser just nu mörkt ut.

I skolan fick jag en ansiktsbehandlingt, det var väldigt skönt, men kändes onödigt att åka till skolan för att bara få en ansiktsbehandling.

Sen var såklart tåget försenat. Var hemma vid klockan 6. Mamma hade lagat mat vilket var väldigt gott.
När jag ätit var det dags för plugg, så nu har jag pluggat klart och klockan ät halv 9. Äntligen kan jag andas ut efter en jobbig dag. Imorn har jag 2 redovisningar, Håller tummarna och hoppas på en bättre dag

TRÄNING!
Igår tränade jag bröst och mage.
Gick på större vikter vilket Johan säger är bra. Ju mer musklerna får jobba och ju fler muskler man har desto mer fett förbränner man.
Så när jag skulle tvätta bort mitt smink igår och duscha håret kunde jag knappt lyffta upp armarna så trött jag var. Det känns som bra träning? :) Och idag har jag go träningsvärk.
Cyklade även i ca 10 minuter på slutet av träningen.

Imorgon blir det ben och armar träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0