Volbeat

God morgon!
Idag har jag ju verkligen sovit ut, länge sen jag vaknade så sent men 11:40 frågade jag Johan var klockan  va och fick då gå upp :P
Igår va vi på en helt grym Volbeatkonsert :D Fullt ös och jag trodde jag skulle tappa rösten efter allt "sjungande", men icke, Johan är inte förvånad, jag har en så tränad röst med tanke på att jag tjötar så mkt så jag kan nog inte bli hes på det lilla, haha. Kanske stämmer!?
Däremot var jag en aning lite ledsen igår också. Var väldigt nära att jag fick gå upp på scen. Dem skulle ha upp några tjejer och killar som med hjälp av vakten skulle få gå över staketet. Jari och Johan lyfte direkt upp mig med vakten vid oss sa att de skulle ta ner mig, medan andra som stod bredvid fick gå över flera stycken :( Då var jag lite ledsen, för det hade varit jävligt grymt. Men sånt är livet, konserten var iaf helt grymt bra :D Stod längst fram också vilket var riktigt grymt.


Dagen började i skolan, där min stylistlärare Lillis sminkade en rockig sminkning på mig :) Nice men ovant.



Har varit hos Josefin i mölndal och väntar nu på pendeln in till göteborg

Först blev det donken :) Karin äter glass


Jarno mätt och belåten :)


Toni, Sanna, Daniel och Pernilla


Så var det dags för konsert, Johan och Bäsh är taggade :D


Karin och Jarno :P Tror Jarno sjunger med till förbandet Entombeds låtar, ser ut så haha


Jarno, Karin och Christel


Förband! Va ett till band som spela innan också men kommer inte ihåg vad de hette.


Kaxiga killar.


Såja smile :D


VOLBEAT!


:)


;D


Synd att bilden inte blev lite bättre =/

Efteråt skulle vi till trädgårn men det var så förbannat lång kö så vi fick skita i det =/
Bussresan hem var ju också kul, hehe..
Tack alla för en kanonbra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0