Rosa bandet

Hej!
Har varit dålig på att blogga den här veckan, men har inte hunnit =/ kommit hem sent varje kväll och då varit väldigt trött. Men nu är jag här..

Jag vill uppmuntra er om att stödja rosa bandet kampanjen som pågår hela oktober månad! Går förstås att skänka pengar och stödja dem året runt!
Gå in på http://www.cancerfonden.se/ och hitta ditt sätt att stödja dem på. Eller gör som jag, skicka ett sms till 72988 och skriv ROSA så skänker du 50 kr.
Var 9onde kvinna kommer någon gång under hela sitt liv någon gång drabbas av bröstcancer. 50 kronor kan göra mycket för forskningen men inte alls mycket för våra plånböcker.
Tänker på min kära mormor som lämnade oss på grund av den här hemska sjukdomen. Hoppas ingen behöver genomlida det, så hjälp till och stöd Rosa bandet. 

<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0