shopping (Y)

Hej!
Vilken dag, började lite jobbigt. Jag åkte till stan ungefär 08:35 för att ta 09:05 tåget, när jag kommer till sylte kvart i ungefär märker jag att jag glömt min mobil hemma, och jag måste ju ha den, så det är bara att vända. Såklart hamnar jag bakom en som kör sakta hela vägen hem :S 5 i 9 åker jag tillbaka upp mot stan, tåget går 5 över och såklart hamnar jag bakom en som kör sakta igen, eller inte bara en utan flera. Så jag missar tåget, men ser att det går en buss 09:13 så jag tar den. Tänker att jag ska hinna med en pendel som går kvar i 11  så jag kan hinna till skolan, hinner tyvärr inte äta i skolan som jag hade tänkt göra om jag skulle tagit tåget, men aja, sätter mig på bussen. Blir lite illamående eftersom jag är så hungrig, och efter halva vägen blir jag också väldigt kissenödig.. När jag kommer till göteborg ser jag pendeln åka iväg mitt framför ögonen på mig, SKIT! får vänta en halvtimma till vilket gör att jag kommer 40 minuter sent till skolan. När nästa pendel kommer går jag raka vägen till toaletten, för nu är jag verkligen kissenödig, men jag inser snabbt att jag kommer få hålla mig tills jag kommer fram för låset fungerar inte på toaletten :S Tur att jag är rätt bra på att hålla mig, kan vara mega kissenödig i flera timmar. En bra egenskap tror jag, haha.  När jag kommer fram till skolan är jag på första lektionen i 10 minuter och slutar sen :S och det va min viktigaste lektion idag, aja, inget att göra åt. När jag slutat får jag i mig lite mat och det va gott, har fortfarande inte kissat, gjorde det när jag fått i mig lite mat :D haha..
Sen på lektionen skulle jag sminka, det blev inte alls som jag tänkt mig men helt okej ändå :)

Efter skolan mötte jag upp Johan på överby för lite shopping. Han var snäll och åkte med. det var tredje gången under hela tiden vi varit tillsammans tror jag :S Förstår inte hur man kan tycka att det är så tråkigt att shoppa lite nya grejer :O

Så blev nya skor och byxor :D skit snygga (Y)


Dessa kängor :)


Och dem här byxorna :)

Kollade även på mobil, får se om jag får med mamma imorn så jag kan få mig en ny :)

Och nu sitter jag ensam och kollar på idol, så kan det vara ibland. Hade varit trevligare med lite sällskap..

Ha en toppen fredag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0