Söndag!

God morgon!
Nu har jag precis packat om min resväska. Har nog fortfarande för mycket med mig, men kan inte välja bort ngt mer, så det får va!
Johan har varit och bytt däck och kör bilen lite nu, när han kommer tillbaka ska vi till Jari och hjälpa till med lite trädgårsarbete. Men just nu kollar jag på idolreprisen, redan sett det en gång men kan kolla igen. De är ju så duktiga allihopa. Daniel sjöng nyss, synd att hans röst skar sig några gånger, jag tyckte det va så pinsamt :O usch, hatar när folk gör bort sig, skäms alltid för deras skull :P haha. Men han är bra annars (Y) Det här är faktiskt första året som jag inte har någon direkt favorit, de ända jag tycker kan åka ut är Geir och Andreas !

Nu ska jag dra och ta på mig något varmt. Ha det bra.
Och grattis till alla som fyller år idag, Christel, Linus, Emma och Meja! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0