Slut på helg

Nu är helgen snart slut och den har varit kanonbra och helt nykter :)
I fredags kollade jag Johan Andreas och Elin på idol, åt, skratta och hade supertrevligt :)
I lördags, igår alltså, var jag med Siri och fixade peruker till galernskaparnas föreställning, och det var ju verkligen roligt :) Hoppas jag kan följa med henne någon mer gång. Det jobbet hon har skulle jag inte tacka nej till,  vilken go stämning det var och gubbarna i galenskaparna är ju lika roliga utanför scen som på (Y)
Idag har vi varit på kalas hos Christel :) Åt god tårta och hade roligt. Synd att helgen är slut men samtidigt så närmar sig resan och jag längtar tills vi är där och hade det gött på stranden.
Men jag har verkligen panik över att jag glömt ngt, det känns som jag ska göra 1000 saker men kommer inte på allt som ska göras känns det som. Får nog lära mig att stressa av lite. Det viktigaste är med så det är nog ingen fara :)

Hoppas eran helg varit lika bra som min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0