lördag

God dag!
Då var det lördag. Idag har jag fått skaffat mig en ny mobil vilket var väl behövligt. En väldigt tjejig rosa mobil blev det. Ingen touchskit, jag får panik på touchtelefoner:P haha känns som jag kommer från stenåldern nu men det är sant, knappar ska det vara! Går säkert att vänja sig men det orkar jag inte nu.
Så sen ska jag lägga in musik så jag har något att lyssna på när jag pendlar fram och tillbaka till kungsbacka varje dag, kommer bli så mkt lättare och resan kommer kännas som den går mycket fortare. Säkert ngn som tappar hakan när de läser det här och ser att jag inte på över 1 ½ månad lyssnat på musik när jag pendlat till skolan och hem :P Men så är det.

Fick mig även ett par träningsshorts av mamma :) Köpte också en mascara på mitt presentkort som jag har på kicks :) Och en tröja till Johan på Jc. Han hade ett presentkort som han fått för två år sen snart och inte använt än, så han bad mig köpa ngt fint åt honom. Tur att han blev nöjd (Y)


En sån här tröja fick han, fast grå

Om en stund ska jag först ge Johan handmassage (uppgift i skolan)
Sen ska jag till Jessica och Sofia och ge dem nagelmanikyr + handmassage :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0