härliga söndag

Hej!
Då var det söndag igen, till en början så kände jag som vanligt på en söndag att det var mycket jobbigt. Men sen tänkte jag efter lite, ne det är bra att det är söndag, för då är det snart måndag och efter den här skolveckan ska vi på volbeat konsert vilket jag ser fram emot jättemycket, sen är det bara en helg till efter det och onsdagen efter den helgen åker jag och Johan till thailand :D Jag ska inte klaga på att det är söndag idag!

Igår träffade jag både Sofia och Jessica, och Monica och Christian :) och det var väldigt trevligt som vanligt. Underbara människor <3
Sofia och Monica fick lite manikyr och handmassage och var väldigt nöjda :)


Jag gör manikyr på Monica :)


Sofia tar ett fint kort på sig själv med min mobil :) <3


Och en bild på mig och Johan, bara för att han är väldens bästa kille och vi hade 16 månadersdag igår<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0