Grattis Lisis och Astor! :)

Hej på er!
idag har jag studiedag. Precis gjort klart ett psykologiarbete, skönt att ha det överstökat (Y) Nu tror jag inte att jag orkar plugga mer idag.. Får se. Christel vill att jag ska sminka henne, vi skulle egentligen tvätta fönster men hon var inte så sugen på det längre så får väl se :P Ska även hälsa på min kära farmor lite senare :)

Känns som kan skriva massor men samtidigt orkar jag inte..

Exakt 1 vecka kvar till jag och Johan åker till Thailand. Vid den här tiden nästa vecka är vi påväg, känns sjukt :P Det har gått fort :) JAG MÅSTE HÅLLA MIG FRISK!
Just nu är jag frisk, mitt ända problem just nu är att jag har jäkligt ont i kroppen, men hellre det än att vara sjuk!


En sak till, det viktigaste av allt. Grattis Lisa och Astor på födelsedagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0