gott och blandat!

Hej hej!
Idag tar jag helg. Har gjort klart allt som ska göras imorn i skolan så ser ingen mening att åka hela vägen. Känns skönt! Efter helgen är det en vanlig skoldag på måndag. På tisdag ska jag stå och sminka på scen på svenska mässan, det är gymnasiemässan där, kommer nog vara ganska nervöst :P Hoppas det går bra!
Sen åker vi till bålstad jag och Johan och på onsdag till Thailand, på torsdag ligger vi på stranden och njuter och jag längtar <3


Hur kan en så snygg kille vara tsm med en så ful tjej :O? haha


oftast blir det makaroner och köttbullar men ibland får man lyxa till det :P Synd att det blir så gråa bilder med min mobil, för annars skulle det sett godare ut och det smakade underbart. Kött, klyftpotatis, chili bearnaise och grönsaker :)


I tisdags sminkade jag Josefin hos Micha. Hon fick se ut som en gammal narkoman, sleten och sönderpundad..

Vackert !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0