stil !

Hallå på er :)
Idag vakande jag hemma, sov väldigt bra inatt bredvid älskling <3 Han körde mig till tåget, och för en gångs skull sov jag ända från trollhättan till att jag hörde "Göteborg nästa" i högtalarna när jag nästan va framme, det va skönt :) Resan gick väldigt fort.
Skoldagen har varit helt okej. Kollade på film på första lektionen och den va mkt intressant måste jag säga. På stylistlektionerna sminkade vi på tid. Kul tyckte jag :)
Sen har inte allt varit superbra, har nämligen haft världen huvudvärk och mått illa igen. Gör det allt för ofta nu för tiden, känns som migrän lite grann, väldigt jobbigt. Men nu är det bättre igen som tur är så att jag kan plugga lite och sitta vid datorn när jag pausar ;)

Och ja vad funderar jag på för ngt roligt idag?
Jo en sak jag tänker på är ens personliga stil. Som idag när vi sminkade och den ena gruppen fick rocktema som sminkning, jag satt modell och blev rocksminkad. Asså jag gillar den stilen, jag älskar att se lite rockig ut ibland, MEN inte alltid. Jag tycker att det är roligt att vara lite söt ibland, med lite färg på kläderna, iaf lite, är ju inte så jättemkt för färger direkt. Och ibland kan man ha lite softare kläder, och ibland som sagt rockigare osv.. Man behöver väl inte bara ha en stil? Jag tycker iaf att det är kul att variera sig lite beroende på vad man känner olika dagar :)
Tycker inte ni det? Kul om ni kommenterar ibland när jag frågar vad ni tkr ;) Ni är allt för dåliga på det. Funderar ibland på vad jag ska ta upp för ämne för att alla ska tycka att det är kul och kommentera lite (: 




När jag kom hem idag åt jag pyttipanna. Var bara tvungen att ta kort, för ser det inte ovanligt gott ut för att bara vara pytt i panna? Eller är det bara jag som tkr det :P



Får åretgå till pluggandet :)

En sak till bara. Är det någon som skulle vilja följa med mig imorgon till Mischas skola och bli sminkad klockan 3. Det är i Göteborg. Ring mig eller ngt då :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0