upp och ner, ner och upp!

Hej på er!
Vi lever i en berg och dalbana. Igår va en dålig dag och idag mår jag bra igen. Allt kan ändras så fort, men så är det.. Men motgångar gör oss starkare är det inte så?
Hur som helst, ska inte gå in på dåliga saker som hände igår, ska istället prata om de bra sakerna som händer idag :)

Jag ska nämligen till Josefin idag :) hon ska ha spelkväll och många av tjejerna i klassen kommer dit, vi ska äta pannkakor, snacka skit och mysa. Jag tror på en toppenkväll.
Christel har varit här idag och pratat, underbar människa <3 Jarno va även här en stund också, och vi och mamma satt och pratade och skrattade.
Fått gulliga sms och även mms av älskling idag som gjort mig tårögd av glädje, gud jag jag älskar honom <3 Kan inte ens beskriva med ord. Tänker aldrig släppa taget om den killen, ALDRIG! :)

Imorgon ska jag träffa Emma, kanske fika eller bara sitta och snacka skit. På kvällen blir det antagligen melodifestivalen med Johan, Elin och Andreas :) Vi hade ju riktigt mysigt där förra veckan så får göra om det imorn igen tycker jag (Y)

Jag ska försöka ha en helt underbar helg, hoppas ni också har det :) puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0