Tuta och köra ;D

Hej!
Ne e måttbandet har gömt sig för mig riktigt bra, för jag hittar det inte =/ Så får ta nya mått ngn dag när jag kan helt enkelt :)

Men men.. Igår pluggade jag först lite teori, alldeles för lite egentligen, sen åkte jag och Johan upp till stan och lämnade en film och åkte till Hollywood och åt en pizza. Härligt om vi verkligen hade åkt till Hollywood, och inte bara pizzeria Hollywood :) ...
Efter det följde jag med Johan till garaget en stund, va med när han bytte bromsbelägg och hjälpte även till att polera lite. Så nu glänser bilen finfint (Y) .. Sen kom Jarno och hämtade mig och vi åkte och övningkörde och det gick bra :) På kvällen va vi hos Klas en stund. Blev bara en öl eftersom jag ska iväg och övningköra idag igen, och Johan ska hjälpa sin pappa och sen greja med bilen så han drack inte heller så mkt. Och när man inte dricker och alla andra gör det, så blir det inte så jätteroligt till slut hehe. Det va trevligt att umgås en stund, men utan alkohol så blir man trött lite tidigare också. Så vi gick över till Johan lite innan 11 tror jag.

Ja och idag ska jag som sagt övningköra. Idag blir det en långtur också, får se vart vi åker jag och Jarno.
Jag hade ju som mål från början att ha körkort innan sommarlovet är slut, nu har jag som mål att få det senast på sommarlovet iaf. Så får försöka köra så mkt som möjligt eftersom jag inte kört mkt alls än egentligen. har ju kört mammas automatväxladebil en del, men växlad bara 4-5 gånger, så jättesnällt att Jarno vill ut och åka i flera timmar idag så jag verkligen får in det perfekt ;D

Tänkte att jag skulle plugga en stund innan han kommer.
Hoppas ni haft en bra helg, det har jag :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0