skulle haft sovmorgon :@

Hej!
Jag sov hemma inatt, ställde klockan på 05:20, hm a snosade visserligen fram till 05:50 innan jag orkade gå upp. Då va det bara ta på sig kläder och gå ner och äta frukost som älskling dukat fram. Sen borta tänderna och åka till tåget som går 06:34. När jag väl kommer fram till skolan ser jag att jag har sovmorgon, min ena lärare har flyttat fram sin lektion eftersom våran nästa lektion är inställd. Jag kunde ha sovit nu :OOO Ne ist får jag ha tråkigt till 09:50.. Sen har jag bara en lektion till klockan 1. Visseligen är det idrott vilket är värt att vänta på nu när jag börjat röra på mig haha :P
Igår va jag ute och powerwalka i 45 minuter (:

Fast nu kom min lärare in så fick börja tidigare, men spelar ju ingen roll egentligen har ju ändå håltimma sen. Så får hitta på ngt då ist..
Men jag börjar nu så får jag det gjort (:

Ha en bra dag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0