skoltrött!

Hallå!
Nu är jag så skoltrött att jag till och med startat en "Vi som är skoltrötta" grupp på facebook. Jag tror jag kommer få många medlemmar. Eller? Får väl se :)
Min "Vi som blir bakfulla men glömmer av det nästa gång det är dags för fest igen" grupp har än så länge 135 medlemmar, tror på fler.. Eller , det kankse inte finns så många som blir bakfulla. Tror inte det finns så många som blir så bakis som jag iaf.

Jaja hur som helst.. Är i skolan nu, efter skolan ska jag till nästa skola, ska köpa en klänning i gbg och sen åker jag hem och sover över natten. Imorgon är det skola igen sen är det lov. Jag fyller år på fredag :) Jag och Johan åker till jönköping bor på hotell, på lördag är det elmia, sen tillbaka till hotellet, på söndag åker vi hem, firar mig, går ut på krogen, på måndag blir det en slappdag, och på tisdag åker jag till lysekil på intensvikurs en vecka. Sen åker jag dit nästa gång på sommarlovet och kör en vecka till. Jag längtar till så mkt nu, speciellt fredag :D kommer bli sååå mysigt <3

Börjar min lektion om 10 minuter.. Ha det bra (:

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0