sjuk sjuk sjuk, JÄMT!! :@

Hej!
Först vill jag skriva grattis till min underbara vän Sofia som fick körkort idag ;D Nu får du bara skaffa dig en bil så drar vi ngnstans sen (Y) hehe..

Ja och a sen är jag väl väldigt tråkig idag. Sitter och lyssnar på Billy idol, tycker synd om mig själv för att jag är hemma och mår dåligt =/ Haft världens huvudvärk hela natten, mått illa och även haft lite ont i magen :S. Magen har jag inte ont i längre och huvudet är mkt bättre annars hade jag inte kunnat sitta här. Men illamåendet är fortfarande kvar. Kände att det va bäst att stanna hemma från skolan idag, IGEN tyvärr :S har varit borta alldeles för mkt det senaste. Men vad ska man göra när man har världens sämsta immunförsvar? Om det är ngn som vet ngt bra så att man håller sig frisk så vill jag gärna veta vad det är (:

JAG LÄNGTAR TILL SOMMAREN! Då det är inte ngn skola! Förhoppningsvis sommarjobbar jag, men mkt hellre jobba och tjäna lite pengar än att gå till skolan där det bara är tråkigt och inte få ett skit!!



SOL tack, eller vad tkr ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0