:) :S

Hej!
Dåligt med inlägg under helgen.
I Lördags var jag på odd fellow med Lisa och några kompisar till henne :) Innan förfesta vid hos en tjej som hette Emma. Trevligt trevligt. Jag skulle ta det lugnt eftersom jag skulle till gbg och shoppa dagen efter. Japp så jag tänkte att jag förfestar lite iaf, och sen behöver jag inte dricka ngt eller kanske max en öl inne på odd. Men när jag kom dit skriker Susanna att jag snart fyller år, då tkr ju alla att jag ska supas under bordet :O NEJ NEJ försökte jag förklara det går inte, vi får ta det ngn annan gång. haha det va lite jobbigt, alla tyckte säkert att jag va tråkig men var tvungen att säga nej om jag skulle vara mänsklig dagen efter. Vissa gånger gick det verkligen inte att säga nej, så drack ju lite där inne men tog det ändå lugnt, stolt över mig själv hehe (:
Vi dansade och skrattade och det var väldigt roligt. Kul att träffa alla som man inte träffar varje dag också :)

Dagen efter mådde jag illa, men hade ju lovat Johans mamma och hans syster att följa med och shoppa i Gbg så det va bara att åka :) det gick bra, mådde väldigt illa vissa stunder och bättre andra, men vi hade det trevligt och shoppade lite. Hittade en jättefin klänning som va slut i den storleken jag ville ha så ska köpa den ngn dag i veckan nu ist, för det skulle komma in nya :)

Igår va det skola igen, var inte här hela dagen eftersom jag hade huvudvärk så Johan och Jocke va snälla och hämtade mig  i gbg :)
Sen umgicks jag men älskling hela dagen :) <3
Kollade på filmen "2012" på kvällen, men vi somnade såklart innan vi sett färdigt på den =/

Och idag är det skola igen , och jag är trött på allt, jag är trött på skolarbete, jag är trött på att jag får tjata för att det ska hända ngt i gruppen, jag är trött på lektionerna, allt! Jag vill hem och SOVA tills på fredag! Ser fram emot helgen så mkt <3 Kommer bli underbart.

Nu ska jag äta !! och sen överväga hemgång. Hej då !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0