rätt som vann melodifestivalen?

Hej!
Ja då va det redan söndag..
Igår hann jag med att övningköra med Jarno lite :) Bowla på dagen med Toni, Sanna, Mathilda, Isabella, Nellie, Christel och mamma :) Sen åkte vi hem och fika lite, pappa fyllde år igår. Sen blev det melodifestivalen med Johan, Elin och Andreas igen. Jag och Elin röstade på Jessica några gånger och Andreas på Ola. Men ingen av de vann, utan det gorde Anna, och jag klagar inte.Det va ju henne och Jessica jag höll på mest så det va bara bra:) Eller vad tkr ni?

Idag händer det nog inte så mkt, mår faktiskt ganska dåligt. Johan håller på och tvättar kläder nu och sen ska han väl åka iväg och hjälpa sin pappa. Jag kanske får plugga lite? =/

Blir inget långt inlägg idag, nu ska jag lägga mig i soffan ;D
Ha det så bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0