klantiga Ida! Lyckas med allt, förutom att vara oklantig?

Hej igen!
Nu skriver jag andra inlägget för idag. Blev lite kort och snabbt förut innan jag skulle med tåget. Nu är jag hemma iaf, väntar på att min kära pojkvän ska komma hem från jobbet. Blir en lugn kväll idag, känner mig inte riktigt frisk =/ orkar inte bli sjuk igen, men bättre alla sjukdomar kommer nu och inte nästa helg när jag fyller år och jag och Johan ska mysa på hotell hela helgen :) Längtar så mkt!

Måste bara berätta hur klantig jag va igår. Jag hade ätit lunch i skolan klockan 11, vi har ju väldigt tidig lunch, och igår åkte jag hem efter skolan och sov hemma. Jag va i thn vid 4 och då va jag skit hungrig. Jag blir typ hungrig var tredje timma eller ngt normalt :O Vet inte om det är så normalt men så är det iaf, hur mätt jag än ätit mig så är jag hungrig nästan jämt :S och så har jag alltid varit. Men hur som helst, när jag kom hem då vid halv 5 tiden värmde jag mat som mamma lagat, när jag skulle äta va jag så hungrig att jag inte ens tuggade maten. Och den va så JÄVLA varm. Ni vet man brukar ju bränna tungan ibland, men jag hann inte ens bränna tungan för att jag svalde så fort och SÅKLART så brände jag halsen istället, och fy fan vad det brände och sved, kändes som det blev en blåsa i halsen och efter det var det ganska jobbigt att äta, för det sved så himla mkt, men hungrig som jag va hade jag inget val så det va bara att slänga i sig. Och inatt och i morse när jag vaknade hade jag ännu ondare, och så har det varit hela dagen och är fortfarande, känns som att man har halsfluss i halsen typ men att man inte mår som att man har halsfluss annars om ni förstår vad jag menar? :P

Jaja ska försöka tugga i fortsättningen och kolla så att maten inte är för varm ;) För några månader sen satte jag i halsen och nu skadar jag den, det är inte bra :P

ja vad mer, Lets dance final ikväll, det ska jag kolla på iaf :)
Tycker både Claudia och Mattias är bra, men Claudia har varit min favoit hela tiden så håller lite mer på henne. Men tror det kan bli svårt i och med att Mattias har sina trogna fans redan sen innan. Men vi får se :) Vem håller ni på?



Vem är din favorit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0