hudsjukdomar är äckligt :S

Hej!
Då va det fredag igen, skönt :)
Just nu mår jag väldigt dåligt. Vi har precis haft hudvårdlektion, först hade vi prov, aldrig kul, sen hade vi dessutom genomgång om olika hudsjukdomar. Visste ni tex att alla har herpes inom sig men att det inte bryter ut hos alla. Och får man det i underlivet kan det spridas och gå upp ända till hjärnan så att man dör :O sjukt ju. dessutom har var tredje människa det :S ..
Vi såg även en massa andra äckliga bilder, var seriöst nära på att spy, fick kväljningar några gånger.

Ja.. Nu väntar jag på tåget, är hemma vid 4. Får se om man kommer äta ngt idag efter man sett alla bilderna. Jag klarar bara inte av sånt.. FY FAN!

Skriver kanske senare. Hoppas ni har haft en mysigare dag än jag än så länge :)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0