helgen

Hej på er !
Först vill jag säga grattis till Philip Kihlman som fick körkort idag :D

Japp nu har jag ju inte skrivit om helgen eftersom jag va lite bakfull igår, inte så farligt som jag brukar men lite grann iaf.
Lördag började.. hm kmr knappt ihåg :P låg nog bara och slappade. Vid 5 va det kalas hos Johans kusin. Där åt vi ngt, vet inte riktigt va det va faktiskt hehe (: Satt där till efter 7 ngn gång, sen åkte vi hem till Johan och städade lite. Kollade på melodifestivaln med Elin och Andreas klockan 8 (: Jag håller på Jessica, låten är jättefin och hon gör den så bra.
Efter melodifestivalen kom det lite folk till Johan. Det blev party och de va roligt, ja lite tråkigheter där på slutet men det är redan bortglömt.. nästan iaf. Haha Lisa min fot gör fortfarande ont, hon råkade nämligen trampa på den med klackskor, aj aj.. så har ett blåmärke där och det värker när man går.
Ja vad mer, somnade sent eller tidigt kanske man ska säga. Vakande på söndag och mådde ganska bra :O men det kan jag ifs göra ibland på morgonen så tänkte att det snart blir värre. Men det blev aldrig det :S mådde dåligt asså, men kunde fortfarande äta och bete mig som en levande människa gör :P haha. Det är inte vanligt på bakfyllan :O
Idag däremot känner jag mig lite dålig, känns som jag håller på att bli sjuk =/ inte bra..

Hej då ha det bra (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0