hår...

Hej!
Blev ett sent inlägg idag, klockan är redan 21:40.
Har haft fullt upp hela dagen. varit i skolan, Johan hämtade mig, jag åkte med honom på jobb, kom hem lagade mat, gjorde hårinpackning som vi har som läxa till skolan, tog kort på produkten, på mig före och efter osv.. Och nu har jag precis lagt in bilderna på datorn. Det tar sin lilla tid. Johan är iväg på jobb men kommer förhoppningsvis snart. Skull egentligen pluggat till hudvårdsprovet som vi har på fredag, men det orkar jag inte nu =/


Såhär såg min produkt ut.


Jag före..

Jag med produkten i..

Och jag efteråt :P

Orkar inte skriva mer än såhär idag. Hoppas ni haft en bra dag iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0