göttegris.

Hej på er!
Då är det lördag och ÄNTLIGEN har jag fått äta godis :D Har stått ut en hel vecka utan godis, även när alla andra ätit godis, kakor och annat gött. Är lite stolt över mig själv faktiskt haha :P
Så nu har jag mölat i mig sen jag vakande, ska snart gå på chipsen också tänkte jag.

En till sak jag skulle gjort idag var att mäta mig, om jag gått ner ngt. Men jag hittar inte måttbandet :S Ska fortsätta leta, så kanske jag skriver ut det senare idag eller imorgon.

Ska plugga kk-teori nu, måste plugga som fan nu så jag kan få mitt körkort så fort som möjligt efter jag fyllt 18 :) Och dit är det bara 13 dagar kvar idag.

Jo jag tänkte på en sak, jag fyller ju år på en fredag, och på torsdagen innan är det ju Lipz. Jag och Lisa ska dit efter klockan 00, om det är ngn mer som vill följa med så är det ju bara att höra av sig, hade varit kul ;D
Måste dock ta det lugnt eftersom jag ska till Jönköping med Johan på fredagen. Och ni flesta vet väl hur bakfull jag blir JÄMT :S .. usch usch.. Men bara för sakens skull iaf, och fira att jag fyller lite :)

Och idag, ja då va jag faktiskt lite sugen på fest, men kom på att jag ska övningköra imorn och det kan jag inte heller tacka nej till eftersom jag nästan ALDRIG har tid att övningköra. Och nu vill jag verkligen lägga ner så mkt tid som jag bara kan på körkortet. När jag fått det kan jag slappna av igen (:

Hör gärna av er om det händer ngt kul, jag ska vara nykter men kan ju försöka ha kul iaf ;) hehe. NEJ man kan inte ha lika kul utan alkohol, eller har jag fel? :P

Ha det bäst, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0