Fredagsmys (:

Hej!
Idag har jag varit hemma från skolan. Tog urinprov i morse eftersom jag fortfarande haft besvär med urinvägsinfektion eller ngt :S ..
Vaknade tidigt klockan 6 när Johan gick upp för att åka till jobbet. Men kände att jag ville sova lite till, men det va inte lätt att somna, låg nog nästan en timme och försökte sova. Till slut somnade jag och vaknade av ett sms som jag fick av Sofia vid halv 9. Svarade på det och sen läste jag ett kapitel i min bok som jag måste läsa i skolan.

När jag läst gick jag upp och åt frukost och sen gjorde jag mig i ordning, åkte till Kicks för att kolla vilka arbetstider jag får när jag ska praktisera där v 18. 10-18 varje dag, blir bra :) Lämnade även in lite bilder på sminkningar jag gjort eftersom jag sökt sommarjobb där med. Albert, ägaren tyckte att jag va duktig hehe.

Efter Kicks åkte jag och mamma och tränade på friskis och svettis i en timma. Efter handlade vi lite mat på willys och åkte sen hem och åt tacos :) jag duschade och hade sen tid hos en läkare på vårdcentralen. Nu har jag precis kommit hem för en stund sen. Väntar på att älskling ska komma hem <3 Ska ha myskväll bara vi två ikv, längtar <3

Imorn blir det nog melodifestivalen, måste ju kolla på finalen :) Vem/vilka håller ni på?
Själv tycker jag att Anna Bergendals låt låter bäst på radion, och att Jessica Andersson låt är jättefin. Så håller nog tummarna för dem imorgon :) Annars tycker jag att nästa alla är hyffsat bra förutom timotej haha.
Ska jag tänka längre på vem som skulle ha bäst chans i Eurovisson så tror jag nog på Salem al Fakir.

Ha en bra helg, det ska jag ha (:  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0