:)

tja tja :)
Igår va det en rolig tjejkväll hemma hos Josefin, tack för kvällen :)
Vi spelade spel, åt pannkakastårta eller ja jag åt korv med bröd. Kändes som riktigt barnkalas :D haha.
När jag kom hem myste jag med älskling och skrattade åt festen som va i full gång hemma hos Klas. De spelade iron maiden på högsta volym och sjöng till det, haha dem är för sköna :D

Imorse vaknade jag så underbart bredvid min älskling, han ville ta en promenad i det fina vädret så vi åt frukost och gick ut och gick lite :) Det va lite för kallt för att kunna gå långt eftersom aniktet frös så mkt, så blev bara en kort promenad men det va skönt.
Nu har han åkt och hjälp sin pappa och sen ska han till garaget också. Så jag tänkte hoppa in i duschen här snart och sen träffa Emma.

Ikv blir det till att börja med iaf melodifestivalen med Elin, Ag och älskling :) Sen får vi se om det blir ngn fylla kanske? haha. Jag har typ ingen lust att dricka längre eftersom jag vet att morgondagen blir ett helvete, och det är ju ifs bra att man känner så eller? ne jag vet inte. Dricker ju inte ofta i onödan iaf och det lär aldrig inträffa :P
Men är åndå festsugen, det va ett tag sen nu :S .. Hm får nog blir fest ändå? :D aja har ju dagen på mig att fundera :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0