det går bra nu...

Hej på er!
Idag har det varit en bra dag och igår var en bra kväll, så ska försöka att inte deppa ihop när ändå humöret är såpass bra :)

Igår åkte jag ju hem till sjuntorp. Älskling hämtade mig på tåget, visserligen 45 minuter efter jag var framme eftersom han inte kom ifrån jobbet i tid. Men det gjorde inget, jag blev glad när han kom för då visste jag att han inte behövde jobba mer på hela kvällen :)
Han fick en ros av mig och sen åkte vi hem till mig, lagade lite mat och åt. Efter vi ätit åkte vi till tappen för att kolla hur det gick för Andreas med bilen och sen till konsum och köpte en påse bilar och lite badsalt :)

När vi kom hem kom Johan på att Elmia mässan är under den helgen jag fyller år, då vi hade tänkt att hitta på ngt, eller ja Johan hade planerat att vi skulle hitta på ngt :) .. Jag såg på hela han att det blev väldigt jobbigt nu när han sagt att vi skulle åka någonstans och det nu krockade med Elmia. Men det gör inget sa jag, vi behöver inte åka eller så tar vi det ngn annan gång, och jag vill ju faktiskt också till Elmia.
Men så kom vi på att vi kunde boka ett hotell i Jönköping och bo där hela helgen, åka till Elmia på lördag men umgås bara med varandra på fredag och söndag :)
Så Johan bokade hotell igår 2 april - 4 april i Jönköping. Kommer bli hur mysigt som helst, och jag har väldens bästa älskling <3 tack för en underbar present (:
Efter det badade vi och myste hela kvällen, det var underbart för det var längesen vi bara umgicks med varandra en hel kväll känns det som.

Idag har också varit en bra dag, för jag har nämnligen bokat resa med Ida, Sofia, Lina och Malin till magaluf den 21 augusti :) Det kommer bli hur kul som helst, massa sol och fest, längtar redan (Y)
Ska ju antagligen sommarjobba hela sommaren så kul att ha ngt att se fram emot i slutet av augusti iaf :)

Juste en till bra sak, fick praktik på kicks v 18. Har även sökt sommarjobb där så hoppas det ökar mina chanser att få det om jag praktiserar där först (Y) :)

Inte nog med att jag har tre grejer att se fram emot så har det ju varit underbart väder och vem blir inte på mycket bättre humör av det? Jag blir iaf.. känns som våren är påväg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0