B-fest

Tja Tja!
Idag har jag varit i skolan, hm ja inte så roligt kanske. Åkte hem för jag kände att jag behövde träffa Johan lite. Ja träffade han ju i 50 minuter innan han nu åkte iväg till sin pappa för att greja, Tråkigt =/ .. Men men behöver ju ändå plugga så det gör väl inget..

Tänkte ni skulle få hjälpa mig med en sak :)
Den 16e April ska jag och Malin fira att jag fyllt 18 och Malin 19 med tjejerna i klassen och så. Vi ska ha "b-fest" som vi kallar den. det betyder att man måste klä ut sig till ngt som börjar på bokstaven B. Jag har inte riktigt bestämt mig än vad jag ska vara, det lutar mot boxare men det är inte alls säkert än. Så jag tänkte att ni skulle kunna ge mig ett förslag, alla kan ju säga ngt iaf som börjar på B. Väldigt tacksam om ni hjälper mig.

Hoppas ni haft en bra dag, har ju varit så underbart väder, äntligen lite varmare :D
<3


Kommentarer
Postat av: Bäsh

Bäsh, BRUD(AR GILLAR BRUDAR), Björn, Brottare :D:D Där har du några iaf ;) hahaha..

2010-03-25 @ 17:27:19
Postat av: J

Björn borg lätt :D

2010-03-25 @ 23:22:06
Postat av: Ida

Bäsh jag vet inte vad du menar med brudar gillar brudar ;P .. Hehe tack..



Tack Jocke.. Får funderar ;D

2010-03-26 @ 09:03:16
Postat av: MEJ

Bond... James Bond xD

2010-03-26 @ 18:12:05
Postat av: Ida

haha a det hade ju ifs varit ngt också :P

2010-03-26 @ 18:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0