allergisk reaktion

Hej på er!
Igår kväll fick jag en hemsk allergisk reaktion av ngt :S vet inte vad, men har mina teorier om vad det kan vara. Träffade ju Philip igår så kan ju hända att han gjorde mig allergisk, haha ne.. men tänkte däremot på att han har hund hemma och jag är allergisk, och hans hund kanske legat i bilen? :S jag vet inte men tänkte att det kunde vara så, och när jag kom hem hälsade Christel och Jari på med katten Vince, den kan ju även gjort mig lite allergisk. Och när det blev mkt på samma gång så fick jag en allergisk reaktion, kliade på hela kroppen, fick utslag, svårt att andas och även lite kvävningskänsla i halsen. Fick ta tabletter för att jag skulle kunna sova, trodde jag skulle bli galen av allt kliande :S

Till slut så somnade jag. Vaknade i morse och det va bra, men när jag gick upp, sminkade mig så kom det tillbaka, det började klia i hela ansiktet och sen i hela kroppen, till slut så inbillade jag mig säkert att det kliade mer än det gjorde jag vet inte. Bestämde mig iaf för att åka till skolan, Johan körde mig. Men på vägen upp hände ngt konstigt, jag kände att min näsa började domna bort :S Ni vet så som det blir när foten domnar bort, så kändes det på min näsa, det här är inte normalt tänkte jag, och till slut så blev det även så i pannan. Jag sa till Johan att jag inte kunde åka till skolan så. Blev ju livrädd att jag fått ngt anfall inte fan vet jag, men obehagligt va det. Så jag åkte med Johan till jobbet och mamma hämtade mig där. Nu väntar jag på att de ska ringa mig från vårdcentralen så att jag fåt åka dit och se vad det är för fel. Riktigt läskigt va det iaf :S

Så nu när jag varit hemma idag har jag storstädat mitt rum, behövdes! rensat lite i lådor och gjort i ordning. Ska bara dammsuga snart så är jag klar.

Hittade massa gamla saker jag skrivit, teckningar jag ritat, saker jag skrivit, saker folk skrivit till mig. Va lite känsligt faktiskt =/ . Hittade även ett gammalt brev jag skrev till mormor när jag va liten men aldrig skickade till henne, och hann ju heller aldrig visa det för henne innan hon gick bort :( Men läste det högt förut så hon kunde höra iaf´, för jag är säker på att hon hör och ser mig :) <3

mitt rum..


söt täckning från mina gullungar Jessica och Sofia <3

Tänkte snart gå ut och ta en långpromenad också. Men blir lite dumt om de ringer från vårdcentralen och vill att jag ska komma dit och inte är hemma =/ Väntar nog lite till, men blir iaf en promenad idag.
Jag har slutat äta ost, tydligen inte så nyttigt :S jag som älskar ost :O

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag älskar dig gumman <3 Va rädd om dig!

2010-03-10 @ 12:21:08
Postat av: Ida

Jag älskar dig också <3 jadå (: Du med <3

2010-03-10 @ 19:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0