9 månader<3

Hej och hå!
Idag har jag och älskling varit tillsammans i 9 månader <3 Älskar dig baby!

Sitter i skolan och pratar med tjejerna. Dem ska till magaluf 21 augusti och vill att jag ska med. Funderar över min ekonomi och hur jag ska få råd med både det och en thailands resa med Johan :P Ska försöka få ihop det här för imorn måste jag ha bestämt mig. Hade varit sjukt kul iaf :)

Ska hem idag efter skolan eftersom jag inte fick med mig en resväska med alla kläder och mitt smink till frillesås. Fick bara med mig kläder så jag klarade mig i 2 dagar. Och känner väl att jag vill hem idag också när Johan ändå slutar 4 för en gångs skull och vi har 9 månaders dag <3

Början min lektion här snart. Ni får ha det så bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0