yr...

Hej!
Skulle ladda upp bilder från isen sist men det funkade inte, och nu gick det så segt så blir bara en bild :)

johan kör och jag åker med (:

Jag är hemma från skolan idag. Igår så satt jag vid datorn i skolan och helt plötsligt kände jag mig väldigt yr. Det började snurra mer och mer och jag kände hur varm jag blev i hela kroppen. Det ända jag tänkte va, nu svimmar jag, nu svimmar jag =/ blev som förlamad i kroppen, kunde inte röra mig utan det bara snurrade. Men jag svimmade aldrig och det gick över. Jag blev ist helt kall i kroppen och sen varm igen, så höll det på så och jag var fortfarande yr och började må illa och få ont i huvudet :S läskigt. När jag åkte hem va jag nervös för att svimma på vägen men det blev bättre sen.

Om några timmar ska jag tillbaka till frillesås, gå till skolan imorn och sen åka hem igen. Önskarjag aldrig mer behövde åka tillbaka :( ...

Har naturkunskapsprov imorn också :S har pluggat för lite, men jag orkar verkligen inte. Känns som att det får gå som det går. Kanske pluggar en liten stund till sen men blir nog inte överdrivet mkt..

hoppas ni har det bra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0