vill inte

Hej hej..
Ja idag ska jag tillbaka till frillesås och jag vill verkligen inte det. Jag vill bara skrika en stund och sen skita i allt. Så känner jag! Jag vet hur jobbigt det var förra terminen, och jag vet vad som väntar mig. Förutom att jag ska vara utan Johan och alla andra här hemma så kommer jag ha väldigt mkt att göra nu när skolan börjar igen. Och jag känner verkligen inte för det :/ Jag vet att det bara är att bita ihop, men det är lättare sagt än gjort.
Jag är fortfarande inte 100 % vanliga Ida efter allt som hände förra året, men det blir bättre, fast bara med lite hjälp. Att vara ensam och ligga och tänka på allt är inte bra. Men jag ska klara det också!! Det löser sig alltid! Allt blir bra en dag.. Och har någon gjort dig ont så får den tillbaka förr eller senare.

Det är jobbigt att berätta om saker som hänt tidigare år. För nästan varje gång dyker det där namnet upp, på den där människan som egentligen borde vara bortglömd! Men det går inte att bara glömma, jag försöker och försöker men det går inte. Över ett halvår har gått och det går fan inte..
jag lovade mig själv att 2010 skulle bli ett bättre och gladare år. Jag ska fortsätta kämpa och försöka glömma. För det finns väl inte så mkt annat att göra..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kämpa, kämpa, kämpa! Jag vet att saker kan vara jobbiga, fruktansvärt jobbiga och jag vet att saker kan bryta ner en människa i molekyler. Jag vet hur jävla surt det känns och jag vet hur jävla mycket skolan kan gå en på nerverna med allt som ska göras. Men jag är helt övertygad om att du kommer fixa det, inte bara det, utan alltihop! Bit ihop och fram med krafterna som jag vet att du har inom dig. Det kommer gå bra Ida! :) Finns vid din sida om det skulle behövas :) /Linus

2010-01-10 @ 22:00:07
Postat av: Ida

ja jag ska försöka. Det går nog, men det är inte lätt att klara skolan när man bara vill hem hela tiden =/ . Tack för att du bryr dig och finns där Linus :). Du vet att jag finns här för dig med(:

2010-01-14 @ 13:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0