:S:P

Hej!
Idag vaknade jag med halsont :S hoppas det går över snart, orkar inte bli sjuk igen =/
Ligger i soffan och väntar på Johan som kommer hem tidigare idag, han har jobbat hela natten tills nu igen =/ så han får komma hem och sova lite så får jag börja plugga matte. Jag har verkligen räknat alldeles för lite.
Tänkte att jag någon gång under veckan ska åka in till stan och söka sommarjobb med :S får se hur det går :P
Vet inte riktigt vart jag ska söka än, men blir väl lite överallt, eller ngn som har ngt bra förslag kanske?

kanske skriver senare.. :) <3

Kommentarer
Postat av: Jocke Sähhhhhhhhh

Smink butik måste ju vara nått för dig :D

2010-01-04 @ 22:34:24
Postat av: ida

ja får kika på det ;) :P

2010-01-05 @ 17:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0