otur!

Hej!
Sitter i skolan och väntar på att lektionen ska börja.. har inte skrivit nu på ett tag nu igen... men i helgen så blev det såklart ut på isen igen. Till och med jag fick köra lite bil och det var kul :) Nästa helg får jag se om jag vågar prova crosscarten :P Jag vill ju, men pinsamt om jag inte kan haha ;D ..
I lördags var jag på nordstan och sminkade och sen skulle vi festa. Men jag hade sån migrän så det blev inte så. I söndags feta jag och Johan oss på donken och sen myste vi bara :P

Igår åkte jag till frillesås igen :S alltid lika jobbigt.
I skolan hade vi inga lektioner, utan jag gjorde bara ett prov och sen fick vi gå. Jag Ida, Lina och Sofia gick och fikade i några timmar och pratade om allt och ingenting. Sen följde ida och Lina med till mig och Sofia för att sova där.
Men jag måste säga att det var min otursdag igår. För först var det stora fotspår runt huset. Vi gick till grannen så han fick följa med oss och kolla. Vid fönstren var det fotspår så man såg att ngn stått och kollat in. FY FAN vad läskigt :S .. När vi går in och ska äta sätter jag mig på stolen, med foten under och får helvetes ont i min tå. Det pulserar i hela foten asså. AJ vad synd jag tyckte om mig själv :P haha. Jag hade en kall brocolipåse på tån för att lindra smärtan :P . Efter ett tag kändes det lite bättre. Lina, Ida och Sofia går ut och röker och jag går in på mitt rum för att bädda upp bäddsoffan. När jag går där inne känner jag att det sticker till under foten. Jag kollar under foten och ser att det sitter en nål under foten, jag drar och den går inte att få ut. Jag ringer sofia i panik och säger att dem ska komma in. Vi försöker få ut nålen men det går inte, eftersom det sitter fast en liten krok längst fram på nålen + att nålen hade böjt sig inne i foten. Sofia springer och hämtar grannen. Då säger han: Antingen får du skära i foten, och det vill du inte. Eller så kollar du upp i taket och biter ihop så drar jag. Japp!! sagt och gjort, han drog ut den, och aj då tyckte jag ännu mer synd om mig själv :P .. Inte nog med det så slog jag i huvudet i fönsterbrädan när jag skulle sätta i min laddare i väggen (Y) Toppen dag..

Nu måste jag jobba lite på lektionen, sen ska jag till nästa skola och sminka. Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0