nyår

Hallå på er!
Hoppas ni mår bättre än jag :) .. Ligger hemma hos Johan och är väldigt bakfull. Som jag alltid blir :S Det är konstigt att vissa knappt blir bakfulla medans en annan mår skit!

Gårdagen då.. Började med att jag åkte med Johan på några jobb för att hinna umgås med han lite innan jag åkte iväg på fest. När vi kom hem åt vi lite tacogratäng och så. Sen fick Johan jobb igen och jag började göra mig i ordning :) .. Lisa kom hem till mig en stund innan Linus hämtade oss och Jocke och Petter.

Vi började med förfest hemma hos Jimmy, och det var trevligt :)
Sen åkte vi vidare till Albin. Ja inte allihopa för vissa skulle festa hos Astor ist. Efter en stund hos Albin kände vi väl att det va lite dåligt drag och bestämde oss för att dra vidare till Astor och alla sjuntorparna :) blir mycket bättre så, för bland oss är det alltid 100 % fest (Y)

Vid tolvslaget gick vi ut och min efterlängtade älskling kom dit :) Efter att vi skålat och så skulle Johan åka igen eftersom han behövde sömn innan han fick massa jobb igen. Jag kände mig ganska färdig för kvällen och åkte med honom hem och myste lte :) Sen somnde vi, och jag vaknade med en underbar baksmälla (Y) .. Har lyckats få i mig 2 mackor med julskinka på hela dagen och det var jävligt nära att dem kom upp igen:P .. Johan har jobbat hela dagen och kommer väl inte hem på några timmar så jag får ligga här i min ensamhet och tycka synd om mig själv som mår så dåligt, hehe nej då.

Tack allihopa för igår :)
God fortsättning. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0