Matten är över :D

JAAAAA MATTEN ÄR ÖVER :D
Så mycket som jag, Sofia och alla de andra tjejerna kämpat med att klara av matte b kursen på ett halvår. Så jäkla skönt att det är över. Jag hoppas bara att jag får godkänt på nationellaprovet också, annars känns det surt.

Ja försövrigt har det inte hänt så mkt mer idag. Hade ju bara matte och sen fick vi sluta skolan. Väldigt skönt eftersom man blir rätt seg i huvudet efter ett par timmar matte i streck. Sen var vi ju verkligen värda att få sluta lite tidigare idag också efter att alla andra haft sovmorgon, mindre lektioner och plugg hemma hela förra terminen utan vi. Jag är så glad nu att jag aldrig hoppade av matten. Även fast man fått plugga väldigt mkt, och det varit jobbigt många stunder så känns det så bra nu.

Nu är jag ist lite nervös inför imorn då jag ska till göteborg, nordstan och sminka folk :) Det ska vara någon modevisning, jag vet inte säkert, men jag ska sminka lite festsminkningar i alla fall. Kul om folk blir nöjda (Y). Kom dit allihopa. Mitt på nordstan, jag är där 15:30-18:00 kommer vara hur mkt folk som helst. Och jag tror alla som vill får bli stylade av make up artister och frisörer. Ja just därför jag är extra nervös, riktiga make up artister, frisörer, stylister och så lilla jag :P haha. Hoppas det går bra (Y)

Innan jag åker till göteborg imorn ska jag åka med Johan ut på isen :) Jag tycker det är så jävla kul :D speciellt när det går fort. Han är ute och byter till isdäck. När han kommer in ska bli bara mysa med godis och chips och kolla på Let´s dance. Jag vet inte riktigt vem som är min favorit där än. Men hon Claudia var ju ganska bra sist :) Får väl se hur det går.

Ni får ha en bra kväll, och helg :) Imorn blir det brännvin som Jimmy sa. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0