jag vill ha längre lov!

tja!
Idag skulle egentligen skolan börjat, men jag är fortfarande väldigt förkyld och känner inte för att åka till skolan om man ändå inte fattar ngt, och för att smitta andra. Så är hemma över helgen och börjar allvaret på måndag igen =/ .. Tanken är jobbig men vad ska man göra? . Lovet har varit underbart, att få vara hemma, träffa alla underbara människor och iaf försöka glömma skolan en stund. Nu har det ju inte varit så lätt eftersom jag behövt plugga matte och så under nästan hela lovet.

Men att åka utomlands en vecka med hela familjen och Johan var härligt <3 . Jag va väldigt besviken över värdret eftersom jag så länge sett fram emot sol och bad. Under de dåliga dagarna gick jag och grubblade över matten och det var rätt jobbigt. Men det var ändå så skönt att komma iväg när Johan var med. Nu kunde han inte åka till jobbet, till garaget eller åka och hjälpa ngn. Nu var han bara där med mig hela tiden :) <3 . Hoppas jag får ett sommarjobb, så man tjänar lite pengar och kan åka iväg igen.


två bilder från julafton på lanzarote :)

Tänkte snart lägga upp lite fler bilder från lanzarote på facebook :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0