is

Hej!
sitter och äter lite chips till frukost, mm vad gott.. fast jag som skulle bli nyttig efter nyår :O .. Men vi säger att jag blir det när skolan och allt börjar igen, vilket den gör imorn :'( jag vill inte, jag vill inte jag vill inte!!! men jag måste. När jag tänker på allt jag måste göra så får jag panik. men det är väl bara att ta tag i det, finns inte så mkt mer att göra åt saken. Just nu borde jag plugga matte men är hemma hos Johan och har matteböckerna hemma :S.. orkar verkligen inte gå hem i denna kylan heller :S . min jacka ligger hemma, tvättade den igår. Kan ju ifs låna en av Johan, men det är så kallt ändå :P + att jag är sjuk.. måste komma på lite undanflykter till att slippa gå hem och räkna matte:) .. Jag tror jag behöver ett varmt bad. Jag ska gå och göra lite frukost och sen tappa upp vatten i badkaret och bara ligga där och slappa.. Det ska jag göra!! mkt bättre än att räkna matte ;) , eller iaf skönare..

Igår va vi ute på isen i gravlången och åkte med evon :) Jättekul!! synd bara att jag inte va helt frisk då hade det nog varit roligare. Men aldrig fel att åka lite bil på isen.
Men fan vad rädd jag blev när vi åkte igenom. Tur att det gick så fort. Tänk om hela bilen hade sjunkt :S usch!
Man hörde bara hur det braka till rejält och det första jag tänkte va, ne fan nu gick ngt sönder :S:S:S och det var det ända jag var rädd för, inte ngt annat, fattade ju inte riktigt då att vi åkt igenom helt. Trodde det var dubbelis. Men när vi gick tillbaka för att kolla med borret så var det bara slask runt omkring och man såg precis vart vi kört med bilen, för det var bara vatten där :S

Men nu ska jag göra det jag skrev förut, äta frukost och sen bada badkar (Y) ta hand om er, hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0